17 Şubat 2017 Cuma

Elidor&Gliss Saç Tarama Spreyi

Selam!

Oldukça yağlı saç derisine sahibim ve bu durum beni oldukça zorluyor. Genelde saçıma kimyasal olarak herhangi bir ürün uygulamamaya çalışıyorum. Üniversite 3. sınıf öğrencisiyim ve saçıma ilk defa geçen yaz açıcı işlem uygulattım. Buna rağmen pişman oldum. Çünkü saçlarım ince telli olduğu için  saç uçlarında koparak dökülmelerim oldu. Yıkama sonrası saç tarama işlemim de bir hayli zorlaştı. Bu sebepten dolayıda sıvı saç kremi kullanmaya başladım.





İlk olarak Gliss' in turuncu şişesini denedim. Bittikten sonra gittiğim markette onu bulamayınca mavi şişesini alıp kullanmayı başladım. İkisinde de aynı etkiyi gördüm kolay tarama, hoş koku, ağırlaştırmama vs gibi. Duşta kullanılan saç kremlerini pek sevmiyorum çünkü saçlarımı daha çabuk yağlandırıyor.

Elidor'u ise arkadaşımda görüp, kokusuna vurulup aldım. Gerçekten çok hoş bir kokusu var. Uzamaya da yardımcı olduğu söyleniliyor.




Her ikisi de çift fazlı bu sebeple kullanmadan önce çalkalamak gerekli. Islak yada kuru saça uygulanabiliyor. Ben saç diplerine denk getirmemeye dikkat ediyorum, uçlara 2/3 fıs yeterli oluyor.

Son zamanlarda saçımdaki yağ oranı arttığı için bunları da bir süredir kullanmıyorum. Ama saç tararken de zorluk çekiyorum bu sebeple yeni ürün arayışına girdim. Tavsiyelerini bekliyorum. Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder