18 Şubat 2017 Cumartesi

Pastel Pro Fashion Matte Lipstick 553 Chocolate





Selam! Bugün çok sevdiğim rujumu paylaşmak istiyorum sizlerle. Aslında ben bu ruju alalı ve kullanmaya başlayalı uzun zaman oldu. Pastel 553 mat ruj gayet ince yapılı, kolay sürüme ve kadifemsi bir yapıya sahip. Dudaktan da çabuk silinip gitmiyor, rengi de bir o kadar güzel. Ben ambalajını da çok seviyorum. E daha ne olsun? :)



Pastelin bu serisi hem uygun fiyatlı hem de renkleri oldukça güzel. Seri de 20 farklı renk mevcut. Ve inanın ki hepsi birbirinden güzel. 


Rengine gelecek olursak aslında adı gibi pek çikolata sayılmaz içinde kahve,gül kurusu ve kiremitimsi tonlar barındıran bir nude. Buğday ve esmer tenlere çok yakışacağını düşünüyorum. Özellikle bu aylarda kahve tonlarda göz makyajı ve bronz allıkla denemeye değer!



Uygun fiyatlı, kolay sürülüp sizi uğraştırmayan bir ruj arayışındaysanız denemenizi tavsiye ederim. Ürünü Pastel ( Tıklayın ) in kendi sitesinden, Pastel stantlarından ve kozmetik ürün satan mağazalarda bulabilirsiniz. Fiyatı ise 20 TL. İyi akşamlar <3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder