16 Şubat 2017 Perşembe

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Öncelikle selamlar herkese! Kullandığım ilk makyaj temizleme suyu Garnier' in bu ürünü oldu. Normalde makyajımı sabunla temizlemeyi tercih ederim. Fakat bu ürünü merak edip denemek istedim. Hele ki üstünde ki ''200 kullanımlık'' yazısını görünce fazla düşünme gereğinde bile bulunmadım açıkçası 😃




Hassas ciltler için uygun olduğu ve yüzdeki bütün makyajı kusursuz bir şekilde temizlediği söyleniyor. Bakalım vadettiklerini karşılıyor mu?

Makyaj pamuğuna yada normal pamuğa hatta oda yoksa peçeteye bile döküp uygulayabilirsiniz. Ten makyajını temizlemede fena sayılmaz (günlük makyajda ben cc krem kullanıyorum) fakat tam temizlenmiş hissini alamadım ne yazık ki. Göz makyajında ise farı güzel temizliyor ama rimel konusunda ise tam bir facia istediğim verimi alamadım ne yazık ki. Üstüne üstlük rimeli temizlemek için gözü biraz hırpalayınca hemen kızarıklık ve yanma hissi başlıyor. Üzgünüm Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu bizimle değilsin 👋👋👋





DipNot: Para verdik sonuçta öyle yada böyle kullanılacak o ürün :) Yüzümü yıkamaya üşendiğim günlerde Garnier ile temizliyorum yüzümü. Açıkça söylemek gerekirse daha iyisini bulana kadar oyum kesinlikle sabunla temizlemeden yanadır!


1 yorum:

  1. Flormar İndirim  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil