19 Şubat 2017 Pazar

Farmasi Kaş Şekillendirici Far Paleti



Günaydın! Uzun süredir kullandığım ve asla bitmeyen bir ürün Farmasi Kaş Paleti. Yaklaşık 2 senedir ve sıklıkla kullanmama rağmen solda görülen paleti anca bu kadar bitirebildim :) Ve Farmasinin indirimine denk geldiğim bi gün hemen ikincisini aldım, sanırım bu da beni 2 sene götürür :) 

Ambalajı gayet kullanışlı ve güzel tasarlanmış. Üst kapağın arka tarafında ayna bulunması işlem sırasında kolaylık sağlıyor. Uygulama fırçası da içinde. Fırça çift taraflı olup, bir tarafı kaş için diğer tarafı ise kaşın etrafını düzeltmek için kullanılabilir.


Palette koyudan açığa 3 farklı ton mevcut. Renkleri oldukça hoş, her türlü cilt saç ve kaş rengine uyum sağlayabilir. Örneğin; esmer bir tene, siyah saç ve kaşlara sahipseniz en üstteki koyu renkli farı yada açık bir tene, sarı saçlara sahipseniz de en açık renkte ki farı kullanabilirsiniz. En olmadı farları harmanlayıp kendinize uygun rengi ayarlayın :)


Kalıcılığa gelecek olursak ben kaş sabitleyici herhangi bir ürün kullanmıyorum buna rağmen sabahtan yaptığım makyajda bile akşama kadar aynı renkte kalıyor kaşlarım bu konuda hiç şüpheniz olmasın.

Çok az miktarda uygulamada bile anında dolgun görüntü elde edebilirsiniz. Zaten kaş ürünlerini fazla abartmamakta yarar var zira abartanları da görüyoruz ortalıkta sadece kaş olarak geziniyorlar :) İyi günler! 

1 yorum:

  1. The Shops at The Shops at The Shops at The Shops at The Shops At The
    Find The Shops at The 강릉 출장안마 Shops at The Shops at The Shops at 삼척 출장샵 The Shops 계룡 출장샵 at The Shops 출장안마 at The Shops at the Shops at Shopping mall 제주 출장샵 in Las Vegas, NV.

    YanıtlaSil