19 Şubat 2017 Pazar

Himalaya Herbals Besleyici Cilt Bakım Kremi



Tünaydın :) Bugün ki konuğum Himalaya nın nemlendirici kremi. Geçen hafta indirimden yararlanmak adına gratise uğradım.Normalde Arko Nem Soft Touch Kremini kullanıyorum, farklı bi ürün denemek istedim ve himalaya nın bakım kremini aldım. 
%100 doğal İçeriğe sahip olduğu söyleniyor (doğruluğu tartışılır tabi).  Aloe vera ve kış çileği özlü, tüm yüz ve cilt tipleri içinde uygunmuş. Ama şunu söyleyebilirim ki kokusu harika :)
Şunu da belirtmeden geçmek istemiyorum kutu açıklamaları komple yabancı dilde yazılmış. Yani Türkiye de satılan bi ürünün ufak bi etiket eklentisiyle bile olsa Türkçe açıklamalara yer vermesini beklerdim açıkçası.  


Benim kremlerde aradığım genel özellik yağlı hissi bırakmamasıdır. Arkonun soft touch kremi bu konuda çok iyiydi, anında emiliyor ve asla yağlı bir his bırakmıyor. Fakat Himalaya nın bu ürününde ilk yüzüme sürdüğüm de aşırı bi yağlılık vardı. Ama şunu fark ettim ki yüzüm tarafından çok hızlı emildi ve o his ortadan kalktı. Zaten kremin soft bitirişli olduğu söyleniyor. 
Görselde de görüldüğü gibi kutu ağzına kadar dolu cimrilik yapmamışlar,  açıkçası bu konu da tebrik etmek lazım :)



Şimdilik söyleyebileceklerim bu kadar zaten bende yeni kullanmaya başladım. İlerleyen günlerde fikrim değişirse yada farklı bir etki gözlemlersem paylaşırım. İyi pazarlar! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder