22 Şubat 2017 Çarşamba

Flormar 85 Numara Allık


Herkese selamlar! Bugün karşınıza Flormar 85 numara allığı ile çıkıyorum. Hemde tatlı mı tatlı bi o kadar da sevilesi bi rengi var :)
Açıkcası benim yanaklarım çok çabuk pembeleştiği için hiç bi zaman allık kullanmadım ama her zaman ilgimi çekti. Yine bi indirim gününde bu ürüne şans vermek istedim en kötü bi arkadaşıma hediye ederim diye düşündüm. Ama o kadar hoşuma gitti ki rengi..  Artık neredeyse her gün bunu kullanıyorum diyebilirim. (çünkü başka allığım yok :D)



Bazen daha topraksı bi görüntü istediğim de kahverengi farımla  karıştırıp uyguluyorum, öyle de fena olmuyor.
Neyse lafı fazla uzatmıyım. Kutunun içinden ürünü uygulamak için ufak bi fırça çıkıyor. İster onunla isterseniz parmağınızla isterseniz de allık fırçasıyla uygulayabilirsiniz orası size kalmış. Ben içinden çıkan fırçayı pek verimli kullanamadım açıkcası, gratisten aldığım ufak fırça setinden çıkan allık fırçamı kullanıyorum.



Uygulaması güzel, dağıtımı ve kontrolüde bi o kadar kolay,  yanaklarınız bi anda pembe pembe olmuyor. Yada allığı sürdüğünüz yerde öylecene kalmıyor o açıdan da güzel.
Bir çok insanın dert yandığı konu ise toz ürünlerin tozutması ama ben öyle bi sıkıntı ile karşılaşmadım açıkcası tozutma gibi bi olayı yok yani.


Fiyatına gelecek olursan ben indirimde Gratis mağazasından 10 TL ye almıştım. Normal fiyatı ne kadardır açıkçası şuan bilmiyorum ama sizler için şuraya site linkini eklerim tek tıkla ulaşabilirsiniz :) Bu ürünü kullanan varsa görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum hepinize iyi akşamlar efenim kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder