27 Şubat 2017 Pazartesi

Nivea Canlandırıcı Tonik




Bir kaç günlük aradan sonra selam herkesee :) Yine bi gratis alışverişimde Nivea markasının canlandırıcı toniğini aldım ve uzun zamandır da kullanıyorum.
Bu ürün normal ve karma ciltler için üretilmiş. Canlandırıcı etkili. Kokusu ise çok ferah gerçekten yüzünüz de bi temizlenme, ferahlama, rahatlık hissediyorsunuz.


Ürünü yüzümdü makyaj varsa eğer temizledikten sonra bir pamuk yardımıyla oval hareketlerle uyguluyorum. 1-2 dk bekledikten sonra ise nemlendiricimi sürüp işlemi bitiriyorum.

Benim toniği alma amacım gözeneklerimi sıkılaştırmaktı. Bi müddet kullanımdan sonra baktım ki hokus pokus gözenek falan kalmamış demeyi çok isterdim :D etkisini az da olsa göstermiş tabi ama fazla beklenti içine girmemek gerek.


Şunu da belirtmek isterim benim cildim aşırı hassas olduğu halde ürünü uyguladıktan sonra hiçbir yanma hissi olmadı. Ama yinede siz denerken önce ufak bi bölgede test edin tedbir amaçlı.

Nivea toniklerinin 3 farklı seçeneği daha var. Kuru- hassas ciltler için yatıştırıcı , yağlı ciltler için matlaştırıcı ve son olarak arındırıcı tonik. Düğer ürünler hakkında inceleme yapmak isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz , sizi Nivea nın sayfasına yönlendirecek.

Benim yorumlarım bu kadar sizlerinde eklemek istediğiniz varsa yorum olarak bekliyorum. Kendinize iyi bakın, hoşçakalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder